סגן השר נהרי: "אתפטר מהכנסת בזמן הקרוב, העבודה רבה"

איתי גדסי 1 Comment on סגן השר נהרי: "אתפטר מהכנסת בזמן הקרוב, העבודה רבה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כפי שפרסמנו הבוקר, מועצת חכמי התורה הכריעה כי החוק הנורבגי ימומש בש"ס, וכי שר הדתות וסגני השרים יתפטרו ברוטציה כשהראשון יהיה סגן שר הפנים, הנגב והגליל משולם נהרי.

כבר בשבוע שעבר שוחח חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני שליט"א עם סגן השר נהרי כדי לשמוע את דעתו בנושא. בטרם יוחלט על ביצוע החוק.

בשיחה עם "קול חי" אמר סגן שר הפנים נהרי כי כבר בזמן הקרוב הוא מתכוון להתפטר מהכנסת, לטובת העבודה הרבה שנדרשת במשרדי הפנים והנגב והגליל שם הוא מונה לאחרונה לסגנו של השר דרעי.

"בעזרת השם אתפטר מהכנסת בזמן הקרוב, כפי החלטת המועצת, ולאחר ששוחחתי עם הגר"ש בעדני. העבודה במשרד הפנים היא מעל ומעבר, והמשימות שנדרשות ממני היום בשני המשרדים, הפנים והנגב והגליל הן כבדות" אמר סגן השר נהרי ל"קול חי".

בפני מועצת חכמי התורה עמד גם השיקול של הכנסת כח חדש ורענן לכנסת. ולאחר התפטרותו של סגן השר נהרי, ייכנס חבר מועצת עיריית בני ברק יגאל גואטה המוצב במקום התשיעי ברשימת ש"ס. זאת לאחר שחיים ביטון המוצב במקום השמיני יגיש את התפטרותו. (אברהם מיכאלי שהוצב במקום השמיני התפטר לטובת תפקידו כיו"ר סיעת ש"ס בהסתדרות).

במוצאי שבת האחרון הכריעה מועצת חכמי התורה במכתב עליו הם חתומים כי סגני השרים איציק כהן ומשולם נהרי ולאחריהם השר אזולאי יתפטרו מהכנסת ברוטציה. וכי הראשון שיתפטר יהיה סגן השר נהרי. כמו"כ החליטה המועצת כי יו"ר התנועה אריה דרעי לא יתפטר במסגרת החוק הנורבגי.

עתה נשאר לראות מה יקרה בזירת יהדות התורה, האם השר ליצמן או סגן השר פרוש יתפטרו לטובת יעקב אשר.

ae00dc8be070e598a7812708ff54e760



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בושה וחרפה!
    דרעי בחר נציג גרוע
    גואטה הוא אדם שלילי ביותר
    עם הופעה והתבטאויות מוכערות
    זה זילזול בציבור הבוחרים בכלל ובפרט בציבור האברכים
    ובני הישיבות של ש"ס